Projeleri

11.07.2014 3938

 


S.No  

Projenin Adı                   Niçin Hazırlandığı                                      Proje Ortakları                           Açıklamalar   
1. İnşaat Sektöründe Mesleki Uyuma Geçişte Adana Örneği Projesi                                    İnşaat sektöründe bölgede belgesi olmayan meslek elemanlarını uyum kursları ile bilinçlendirerek bölgenin  beşeri sermayesinin, kültürel ve çevresel değerlerinin geliştirilmesine katkı sağlamayı amaçlamaktadır.   Adana Büyükşehir Belediyesi, Teknik Eğitim Vakfı, Adana Ticaret Odası, Müteahhitler Birliği, Sosyal Dayanışma Vakfı.    
               
2. Çukurova Bölgesinde Öncelikli Mesleklerde İstihdam ve Kaliteyi Arttırıcı Tedbirler  

Bölgede işsiz ve dezavantajlı gençlere meslek öğreterek meslek sahibi olmalarına, belgesi olmayan meslek elemanlarını uyum kursları ile bilinçlendirerek bölgenin beşeri sermayesinin, kültürel ve çevresel değerlerinin geliştirilmesine katkı sağlamayı amaçlamaktadır.

 

Teknik Eğitim Vakfı Adana Şubesi, Adana Emniyet Müdürlüğü, Adana Ticaret Odası

 

 
     

 

 

 

 

 
3. Göçle Gelen Nüfusun Mesleki Uyum İle İnşaat Sektörüne Entegrasyonu Projesi   Bölgeye göçle gelen nüfusun sosyal ve iktisadi uyumunun sağlanması amacı ile kent yaşamı ve diğer kesimlerle entegrasyonu sağlanarak kentsel iş kollarının taleplerini karşılar niteliğe kavuşturmayı amaçlamaktadır.   Yüreğir İlçe Kaymakamlığı, Adana Ticaret Odası, Adana Sanayi Odası, Teknik Eğitim Vakfı Adana Şubesi  

 

 

 

 

4-Proje adı : 'Students' Mobility In the Air Conditioning Technologies'

2018-1-TR01-KA102-056671

Niçin hazırlandığı: Kurumumuz 2018 yılında İklimlendirme Teknolojileri alanında Erasmus+ KA102 kapsamında 10 öğrencimiz İklimlendirme Teknolojileri öğrenci stajı gerçekleştirmişlerdir. Bu sayede öğrencilerimiz 5 farklı firmada klima bakım tamirat ve onarımı konularında mesleki becerilerini geliştirerek kazanımlarını Europass Hareketlilik, Europass CV ile tanınmalarını sağlamışlardır. Öğrencilerimiz mesleki bilgilerinin yanı sıra yabancı dil, kültürler arası iletişim, işbirliği ve girişimcilik becerileri geliştirmişlerdir. Proje yönetimimiz oldukça başarılı ,planlı ve işlevsel gerçekleştirilmiştir.

Proje ortakları: Proje ortak firmalarımız Portekiz ülkesindeki  MB4, Refrinovar, Brasolar, Frisa,Neiva Clima

5-Proje  Adı: 'Content and Language Integrated Learning and ICT in Vocational High Schools'

2019-1-TR01-KA101-072037

*Kurumumuz 2019 yılında Erasmus+ KA101 kapsamında bir konsorsiyum projesine imza atmıştır.''İçerik Temelli Yabancı Dil Öğretimin

Metodu(CLIL) ''nun , Bilgi ve İletişim Teknoloji (ICT) araçlarıyla meslek liselerimizde uygulanması planlanmıştır.Bu alanda yabancı dil eğitimi veren personel; yeterliliklerini , becerilerini ve bilgisini geliştirmesi için İngiltere Londra'da eğitim alacaktır.İsmet İnonu Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Sabancı Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi ve Adana Şehit Bora Süelkan Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi kurumlarından seçilen 3'er yabancı dil personeli İçerik Merkezli Yabancı Dil Öğrenme yaklaşımını ve Bilgi ve İletişim Teknolojileri araçlarını kullanmayı geliştireceklerdir. Bu projemizde hali hazırda yönetilmekte olup hazırlık faaliyetlerini tamamladıktan sonra Mart ayında hareketliliklerini gerçekleştireceklerdir.

 

6-Proje Adı:' Basic Professional Applications in Cartography and 2D and 3D Photogrammetry with UAV Students' Internship '

 2019-1-TR01-KA102-072017

 

*Kurumumuz 2019 yılında yine Erasmus+ KA102 kapsamında harita bölümünden 14 öğrencimiz Portekiz'de  FIREMAP Harita Şirketinde staj yapma olanağına sahip olmuşlardır. Bu projemiz halihazırda yürütülmekte olup öğrencilerimiz hazırlık faaliyetlerini gerçekleştirmektedir.Bu projemizin ilk projemizden farkı ECVET araçları ile yönetilecek olmasıdır. Öğrencilerimiz bu projemizde de Europass CV, Europass Hareketlilik ve Europass Dil pasaportu kullanacaklardır.